Microsoft i Yahoo dołączają do Google'a

18 listopada 2006, 10:20

Yahoo oraz Microsoft dołączyły do Google’a i wspólnie będą wspierały protokół Sitemaps 0.90. Umożliwia on webmasterowi stworzenie pliku XML z informacją o ostatnio zaktualizowanych stronach.


Księgarnia PWN - Gwiazdka 2024

Microsoft (na razie) nie kupi wyszukiwarki Yahoo!

1 grudnia 2008, 11:09

Wczoraj pojawiły się informacje, jakoby Microsoft i Yahoo! prowadziły rozmowy, których celem jest przejęcie przez koncern z Redmond wyszukiwarki Yahoo!. Z informacji tych wynikało, że kierowana przez Steve'a Ballmera firma jest gotowa zapłacić 20 miliardów dolarów.


Yahoo podpisuje umowę z gazetami

20 listopada 2006, 11:04

Konsorcjum siedmiu stowarzyszeń prasowych, reprezentujących 176 amerykańskich dzienników, podpisało z Yahoo umowę o współpracy. Przewiduje ona wymianę treści, reklam i dzielenie się technologiami.


Nieoficjalne spotkanie Ballmer-Bostock

19 stycznia 2009, 10:44

Z nieoficjalnych doniesień wynika, że w ubiegłym tygodniu doszło do spotkania prezesa Microsoftu z przewodniczącym zarządu Yahoo!. Nie wiadomo, o czym rozmawiali Steve Ballmer i Roy Bostock.


Czego szukali internauci w 2006 roku

5 grudnia 2006, 14:47

Po raz szósty Yahoo, największy serwis internetowy na świecie, podał ranking najpopularniejszych fraz, których szukali internauci. Na czele po raz kolejny znalazła się Britney Spears.


Yahoo! kupuje arabski Maktoob.com

26 sierpnia 2009, 11:30

Yahoo! kupi arabskojęzyczny portal Maktoob.com. Serwis oferuje użytkownikom informacje na temat aktualnych wydarzeń politycznych, sportowych i biznesowych oraz e-mail i czat.


MySpace lepszy od Yahoo?

14 grudnia 2006, 11:18

Po raz pierwszy w historii serwis MySpace zanotował więcej odsłon niż najpopularniejszy portal na świecie – Yahoo!. W listopadzie MySpace doliczył się 38,7 miliarda odsłon dokonanych przez mieszkańców USA.


Yahoo szykuje "inteligentne" reklamy

2 lipca 2007, 12:29

Yahoo! zaprezentuje dzisiaj usługę SmartAds, która ma umożliwić firmie zwycięstwo w wyścigu technologii reklamy behawioralnej. Nowa „inteligentna” reklama będzie wyświetlała użytkownikowi to, czym potencjalnie jest najbardziej zainteresowany.


Yahoo! nie chce Microsoftu

11 lutego 2008, 16:26

Potwierdziły się pogłoski o odrzuceniu przez Yahoo! propozycji Microsoftu. Zarząd portalu wydał oświadczenie, w którym stwierdził, że cena 31 dolarów za akcję jest niższa niż rzeczywista wartość przedsiębiorstwa.


© Microsoft

Microsoft do Yahoo!: to jeszcze nie koniec

12 lutego 2008, 12:01

Microsoft opublikował oświadczenie w sprawie odrzucenia przez Yahoo! propozycji wykupienia portalu przez giganta z Redmond. Wynika z niego, że największy na świecie producent oprogramowania nie rezygnuje ze swoich planów.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy